sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Ce anume ne face fericiti?!

Toti ajungem intr-un moment in care ne intrebam....Ce anume ne face fericiti?! Intrebare fireasca pentru fiecare dintre noi....cu raspunsul este mai greu....este greu sa fim sinceri,chiar si cu noi insine....am trecut prin multe experiente(bune sau rele), asa cum ni le-am creat.
O haina frumoasa este intotdeauna un rasfat pentru noi femeile....dar , cat tine efectul?....putin,infinit de putin.....de cele mai multe ori...purtata o data,este suficient sa nu ne mai dorim,sa o imbracam si a doua oara.....cu tot ce inseamna lucruri materiale este la fel.....deci, ce anume ne multumeste?
Din stric punctul meu de vedere(aici ,nu imi permit sa generalizez) ......fericirea si multumirea vin din lucruri adevarate.....copilul meu ......familia mea prietenii mei.....perechea mea,doreste cat mai mult timp sa petreaca,alaturi de mine si nu de prieteni.....cand sti ca esti o prioritate pentru cineva, in mod automat si acel cineva devine o prioritate pentru tine.....cand esti respectat doar pentru faptul ca existi in viata cuiva,iti da putere si o stare de bine.....marile bucurii la mine,vin din lucrurile simple ......
Cu siguranta vi s-a intamplat sa fiti intr-un loc fantastic,luxos,mult visat si sa nu va simtiti bine sau sa va doriti sa nu fiti acolo(sau sa nu fiti cu persoana respectiva)....eu am trait astfel de experienta si nu mi-a placut!
Am avut si am prieteni,care ma cauta in interes propriu sau doar pentru ca nu au cu cine vorbii(care in sufletul lor,ei stiu ca sunt o persoana minunata,dar pentru ei acest lucru devine,enervant,frustrant)......chiar daca de multe ori nu spun ce simt,asta nu inseamna ca nu simt,vad....dar nu judec si nu pun etichete(fiecare cu masura lui)......daca pot ajut,daca am timp,ascult...dar ma concentrez mai mult pe viata mea.....pe ce-mi doresc.....ce ma face sa ma simt bine.....si asta nu poate fi decat familia mea in primul rand....linistea interioara si multumirea sufleteasca.....care nu o dau pe nimic, toti banii si bunurile din lume....cu ce ramanem sunt momentele frumoase petrecute alaturi de oamenii  frumosi,care stiu sa ne respecte valoarea si frumusetea,care au rabdare  cu noi(acestea le primesti doar de la oamenii care indiferent de statut social,profesional,se respecta pe ei).....
Multumesc la dumnezeu pentru tot,dar mai ales ....Multumesc pentru ca mi-a dat un copil minunat care ma iubeste si ma respecta!
Valoarea lucrurilor o dam noi.....la fel este si cu oamenii
Invatati sa acceptati si sa luptati pentru tot ce va face fericiti!
Fiecare zi este minunata in felul ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu